Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

20 czerwca 2011

Muffinki jogurtowe - niebo w gębie na szybkości


MUFFINKI JOGURTOWE



Wiem...jestem monotematyczna...ale cóż poradzę, że tak pokochaliśmy z Mężem muffinki:) Te są cudowne. Szybkie, tanie i dają tyle możliwości kompozycji dzięki różnorodności smaków jogurtów. Przepis znalazłam na blogu poecileRazem z pieczeniem są za pół godziny. Znikają równie szybko ;) Na zdjęciu w wersji owoców leśnych...Rano robiłam już malinowe;) Są wilgotne, pulchne i rozpływają się w ustach...

Składniki:
  • 1,5 szklanki mąki pszennej - przesianej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia - ja nie miałam więc dodałam pół łyżeczki proszku i półtorej sody oczyszczonej
  • pół szklanki cukru
  • szczypta soli
  • 2 jaja
  • 400g jogurtu
  • 100-120g margaryny - u mnie 100g
Margarynę stopić i ostudzić. W jednej misce połączyć suche składniki, w drugiej mokre (jeżeli ciasto jest zbyt rzadkie dodać mąki, jeżeli za gęste wody). Wszystko wymieszać. Piec w temperaturze 180'c około 20 minut . Polecam test patyczkowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...