Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

20 czerwca 2011

Pasta z avocado z pomidorkiem czyli smak avocado na razowym chlebie


PASTA AVOCADO Z POMIDORKIEM 





"Opowiedz mi o smaku chleba razowego z pastą avocado..". Nucąc tą piosenkę kupiłam dwa avocado. I o nich zapomniałam. Po czterech dniach odkryłam je w koszyczku... Jejku pewnie się popsuły!Takie miękkie! Okazało się, że są dopiero zdatne do spożycia. I teraz i ja mogę coś opowiedzieć. Jednym słowem mniam! Spałaszowaliśmy z Moim Kochanym Mężem dwa talerze o 23 w nocy:) Do piwka genialne :) Także bezalkoholowego;) Przepis jest kombinacją wielu ze znalezionych na Kwestii Smaku . Oczywiście serwujemy na ...chlebie razowym!

Składniki:
  • dwa miękkie avocado
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • ząbek czosnku pokrojony drobno i posolony
  • kilkanaście kropel - półtorej łyżeczki - pikantnego sosu tabasco
  • pokrojone w kosteczkę pół dużej cebuli
  • pokrojony w kosteczkę pomidor
  • kilka liści bazylii postrzępionych w rękach
  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • pieprz
  • sól
Obrać lub wydłubać łyżką miąż avocado. Rozgnieść widelcem razem z sokiem z cytryny i czosnkiem. Dodać resztę składników, doprawić do smaku, wymieszać. Vala! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...