Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

20 czerwca 2011

Mufinki na wytrawnie debiut ;)

MUFFINKI Z FETĄ I OLIWKAMI 
WERSJA I



Kusiły mnie, oj kusiły...Ile razy przeglądałam blog poecile patrzyły na mnie... Zresztą to ona zainspirowała mnie do moich pierwszych muffinek na słodko, więc i tym razem nie mogło być inaczej :) no i zrobiłam. Odważyłam się, gdy potrzeba było coś upichcić na osiemnastkę Szwagra ( tak, tak Szwagra ;) ). A, że On uwielbia muffinki to padło na wytrawne. Gdyż do alkoholu wysoko procentowego to nijak jeść słodkie... . Zaskoczył mnie smak, ale bardzo pozytywnie:) Szwagier zachwycony a ja debiut mam za sobą;P

Składniki:
  • 375 g mąki,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 250 ml mleka,
  • 2 jajka,
  • 125 g masła,
  • 180 g fety,
  • 100 g oliwek,
  • 2 łyżeczki ziół prowansalskich,
  • pół  łyżeczki soli,
  • pieprz

Masło rozpuścić i ostudzić. Fetę i oliwki pokroić na kawałki. Wymieszać w jednej misce przesianą mąkę, proszek do pieczenia i przyprawy; w drugiej mleko, roztrzepane jajka i masło - ja mieszam najpierw jaja z masłem i dodaje mleko. Połączyć mokre z suchymi i dołożyć fetę z oliwkami, szybko zamieszać. Piec w 180 - 200' c przez 20 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...