Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

12 listopada 2011

Pomarańczowe śniadanko - pasta do chleba w kolorze liści :)

POMARAŃCZOWA PASTA DO CHLEBA 
Z KURCZAKA I MARCHEWKI


Moja kolejna propozycja do Tęczowej Książki Kucharskiej :) Wymyślona specjalnie dla niej, jak i z powodów czysto praktycznych - musiałam zutylizować kurczaka i marchew z rosołku :) Pasta wyszła naprawdę smaczna i tak bajecznie prosta, że aż mnie dziwi, że wcześniej nie wpadłam na ten pomysł :) Kilka składników, blender i szybkie śniadanko lub kolacja gotowa :) Świetnie smakuje z ciemnym chlebkiem i plasterkiem kiszonego ogórka na wierzchu. Szczerze polecam. 



Składniki:
  • kawałki gotowanego kurczaka - u mnie dwa udka
  • gotowana marchew z rosołu - u mnie duużo marchewki
  • 1/4 dużej cebuli
  • 3 łyżeczki ostrej musztardy - u mnie sarepskiej
  • 2 łyżki majonezu
  • pieprz
  • sól

Kurczaka zblenderować razem z marchewką. Cebulkę bardzo drobno pokroić w kosteczkę, dodać do pasty. Dodać musztardy i majonezu, doprawić do smaku. Wymieszać i ..już :) Smaczności !!!!






TĘCZA SMAKÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...