Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

12 listopada 2012

KONKURS AKCJA - TĘCZA SMAKÓW 2 - CZAS ROZPOCZĄĆ TĘCZOWY CZAS :)

Kochani ! :)


             Nadeszła zatem wiekopomna chwila, gdy rusza Druga już Akcja Tęcza Smaków :) 




W tym roku zaczynamy nieco później, niż w zeszłym, ale za to udało mi się tym razem zawalczyć trochę o fajniejsze Nagrody, by Nasz Tęczowy Konkurs był jeszcze bardziej inspirujący :) Dzięki uprzejmości The Warsaw Hostel,
oprócz nagród książkowych, nagrodami dodatkowymi dla Laureatów w poszczególnych Kategoriach Kolorystycznych będą 15% bony zniżkowe na noclegi w właśnie w Hostelu Warszawa !! Wypasiony prezent na Gwiazdkę ;) I myślę, że nie lada gratka dla Wszystkich, którzy jeżdżą do Warszawy na wszelkiego rodzaju warsztaty, spotkania i akcje kulinarne i nie tylko :) 
Co należy zrobić, by zdobyć taki pakiet nagród ? :) Akcja nie zmienia swoich zasad - będziemy Gotować Tęczowo  :) 





Każdy z nas potrafi ugotować danie różnokolorowe, ale czy potrafimy ugotować Danie tylko w JEDNYM WYBRANYM KOLORZE TĘCZY? W zeszłym roku udowodniliście - że TAK! :) A zatem do dzieła ! Poniżej zamieszczam szczegółowy REGULAMIN KONKURSU, aby rozwiać wszelkie wątpliwości, które pojawiły się w zeszłym roku. 

REGULAMIN AKCJI-KONKURSU TĘCZA SMAKÓW 2 :

1. Organizatorem Konkursu i jednocześnie Akcji Kulinarnej Tęcza Smaków 2 jestem ja - a więc panti i blog Z zapachem wanilii we włosach. 
2. Sponsorem nagród, a więc KSIĄŻEK KULINARNYCH jest Blog z Zapachem wanilii we włosach oraz The Warsaw Hostel, który funduje Laureatom Konkursu 15% BONY ZNIŻKOWE na nocleg w swoim Hostelu z określoną datą ważności, do wykorzystania w dowolnym wybranym przez Laureata terminie, z zastrzeżeniem wcześniejszej rezerwacji miejsca. 
3. AKCJA trwa od 14.11.2012 roku od g.00:00 do 14.12.2012 roku do godz. 23:59. (z przyczyn technicznych akcja na Agregatorach rozpocznie się 15.11)
4. W czasie trwania Akcji Należy Przygotować DANIE w JEDNYM WYBRANYM PRZEZ SIEBIE KOLORZE TĘCZY : 
A więc DANIE MUSI BYĆ W CAŁOŚCI : CZERWONE, POMARAŃCZOWE, ŻÓŁTE, ZIELONE, FIOLETOWE LUB NIEBIESKIE

5. W TYTULE lub SAMYM POŚCIE należy zaznaczyć do JAKIEJ KATEGORII KOLORYSTYCZNEJ danie ma należeć - różne są możliwości techniczne naszych monitorów, dlatego proszę, ułatwcie mi pracę i nie każcie się domyślać czy dana zupa jest pomarańczowa czy czerwona.... . 
6. W poście należy umieścić BANNER do Akcji pobrany z mojej strony lub ze strony akcji na Durszlaku lub Mikserze. 
7.  Akcja będzie prowadzona jednocześnie na Mikserze i Durszlaku i tam należy zgłaszać przepisy. Osoby nie posiadające kont na wyżej wymienionych Agregatorach mogą dodawać bezpośrednie link do przepisów w komentarzach poniżej tego posta :)
8. Spośród wszystkich nadesłanych przepisów KOMISJA (w składzie ja i Mój Mąż oraz Reprezentant The Hostel Warsaw) wybierze jej SUBIEKTYWNYM zdaniem najciekawsze przepisy w danych kategoriach kolorystycznych i wyłoni 6 Laureatów Konkursu :) Zostaną oni nagrodzeni pozycją książkową oraz bonem zniżkowym na nocleg w Hostelu Warszawa. 
9. Spośród pozostałych zgłoszeń Moja Latorośl wylosuje JEDNĄ NAGRODĘ POCIESZENIA :)
10. Organizator zastrzega sobie prawo do dodawania do Akcji dań, które będą minimalnie "odstępować" od wymogów formalnych konkursu (np. będą miały spód ciasta żółty, a nie niebieski;)), jednak Zaznacza jednocześnie, że Dania te nie będą brane pod uwagę podczas Wyboru Nagród Głównych - o czym Uczestnik zostanie poinformowany w mailu :) Będą miały jednak szansę na nagrodę pocieszenia :) 
11. Ponieważ jest to Akcja, ja też będę podejmować wyzwanie kulinarne, jednak moje przepisy nie biorą udziału w konkursie. 
12. OGŁOSZENIE ZWYCIĘZCÓW NASTĄPI NAJPÓŹNIEJ DO 23 GRUDNIA 2012 ROKU :) Mam nadzieję, że wiadomość o ewentualnej Wygranej będzie dla Was miłym akcentem tegorocznych Świąt :) 

Skoro mam nadzieję wszystko już jest jasne, pozostaje mi życzyć Wam WENY TĘCZOWEJ oraz samych smakowitości :) A jeśli szukacie inspiracji zapraszam na podsumowanie Akcji Tęcza Smaków 1 z zeszłego roku :) 

Zaś by zachwycić Was miejscem jakim jest klimatyczny The Warsaw Hostel zapraszam Was na film ... 




Chyba warto się tam wybrać ? A zatem do dzieła ! :) 


TĘCZA SMAKÓW 2
Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
TĘCZA SMAKÓW 2

25 komentarzy:

  1. Niebieskie... to jest wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale uwierz mi Weroniko, że do osiągnięcia ;)

      Usuń
    2. Niebieskie, jak najbardziej do osiągnięcia, dziś byłam świadkiem:)

      Usuń
    3. Ania ...czemu piszesz z Konta PAszcza ? ;)

      Usuń
  2. dodaję mój ŻÓŁTY przepis na panna cottę z szafranem, banerek dodany
    http://veggieola.blogspot.de/2012/11/panna-cotta-z-szafranem-i-syropem.html
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, dodaję do akcji przepis na żółtą owsiankę http://jestesmytymcojemy.blogspot.com/2012/11/soneczna-owsianka.html
    i pomarańczowy krem z soczewicą http://jestesmytymcojemy.blogspot.com/2012/11/zupa-krem-z-soczewica.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) oba przepisy zapisane i dodane do akcji :)

      Usuń
  4. Nie wiem czy mój wpis się dodał, coś słaby mam internet :( Podaję link do Słonecznej zupy z dyni : http://molto-bene.blogspot.com/2012/11/soneczna-zupa-z-dyni.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie ni stąd ni z owąd, przyszedł pomysł na żółte danie z kurczakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałem mój przepis do akcji na stronie zmiksowani.pl i zawisł w moderacji... tak na wszelki wypadek podaję link i polecam kluseczki:
    http://gotujzmisiem.blogspot.com/2012/11/kluseczki-z-marchewki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Panti, dodaję dwa przepisy kolorowe :) Bannerek powieszony :)
    http://www.pokrojonedoprawione.sos.pl/2012/11/goabki-z-czerwonej-kapusty.html
    http://www.pokrojonedoprawione.sos.pl/2012/11/zupa-z-dyni-i-burakow.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Panti, mam takie małe pytanko: jak dodać przepisy z tego konkursu na Durszlaku?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść w moją akcję, na niej kliknąć dodaj przepis, wyświetli się twoja lista ostatnio publikowanych postów, które mieszczą się w przedziale czasowym akcji - wybierasz odpowiednie i klikac dodaj :) potem ja je moderuje i zatwierdzam :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Dziękuję Panti, już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i ja! :D:D:D
    http://ostranaslodko.blogspot.com/2012/11/bekitne-ptasie-mleczko.html

    Na niebiesko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie możemy doczekać się wyników;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih wiem Kochani, ale prosze Was o jeszcze chwilkę cierpliwości - nie łatwo wszystko mi pogodzić w ten przed świateczny czas :)

      Usuń
  12. a ja mam pytanko, jako że jestem początkującą blogerką, jeśli akcja jest na durszlaku i mikserze, to wystarczy że dodam tyko w jednym miejscu przepis, czy muszę w obu, czy może mogę tylko w jednej akcji? Czy zarówno z durszlaka jak i miksera są zbierane przepisy i wśród nich jest losowanie/wybieranie nagrody, a każdy przepis, nawet zdublowany jest brany pod uwagę raz? ależ się rozpisałam :P no i oczywiście nie mogę się doczekać wyników :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja jest jedna :) durszlak i mikser pomagają ja jedynie poorganizowac ;) Wystraczy że dodany przepis jest tylko na jednym agregatorze - dla mnie to nawet ułatwienie, bo przy ponad 100 wpisach łatwiej mi ogarnąć nie zdublowane przepisy. Przepisy tak jak pisałam w poście powyżej są zbierane z agregatorów czyli durszlaka i miksera oraz z tych dodanych tutaj w komentarzach :) więc brany jest pod uwagę przepis - nie ilość jego zgłoszeń ;)w każdej kategorii wybrany jest jeden przepis a reszta, które nie zdobęda nagrody głównej są wrzucane do wora ;) i z nich losowana jest jedna nagroda pocieszenia :) uff - mam nadzieję, ze sie dobrze wyraziłam :) W niektórych kategoriach część przepisów nie będzie odrazu brana pod uwagę podczas wyboru nagrody głównej, bo nie są "czyste" ;) ale o tym wszyscy którzy mieli zostac poinformowani zostali ;) ufff - mam nadzieję ze dobrze wszystko wyjaśniłam - co do wyników - jeszcze troszeczkę cierpliwości ! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...