Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

30 stycznia 2014

Ogłoszenie wyników Akcji Tęcza Smaków 3 czyli Gala Kulinarnych Mistrzów



Przygaszone światła...w tle słychać muzykę oraz teledysk...Przystojny Prowadzący pojawia się w tęczowych światłach przy oszałamiających brawach publiczności !! 





Prowadzący :  Dzień dobry Państwu !!! Już po raz trzeci witamy Państwa na Gali Rozdania Nagród Akcji Tęcza Smaków 3 ! (oszałamiające brawa publiczności )
W tym roku wybór okazał się niezwykle trudny. Jury zaskoczyła liczba zgłoszonych prac, pomysłowość oraz efektywność niektórych dań.  Niestety wiele spośród dań jury musiało zdyskwalifikować ze względu na brak spełnienia warunków formalnych konkursu. Duża liczba przepisów została także dodana do akcji, jednak zawalczyła jedynie o nagrodę pocieszenia. 
Z tajnych źródeł wiemy, że obrady trwały do samego rana.
Wśród Jurry zasiadali przedstawiciele Magazynu Lookoffka, na łamach którego zostaną opublikowane zwycięskie przepisy! 


Po zakończeniu Jury podało, iż w Akcji Wzięło udział  mnóstwo blogów, które zgłosiły aż 137 przepisów we wszystkich kategoriach. Nie trzymajmy się zatem dłużej w niepewności i  poznajmy zatem nominowanych w poszczególnych kategoriach!
(oszałamiające brawa publiczności i piski )

KOLOR ŻÓŁTY 
Prowadzący: W tej kategorii zostało zgłoszonych aż 40 przepisów ! Do słonecznej rywalizacji stanęli : 


cytrynowe ciasteczka Sansy Stark -  z bloga marta-gotuje.pl

drink fiesta trinidad- z bloga Kuchnia z Wyrakiem
Dyniowe kluski kładzione z sosem karmelowym - z bloga galantyna.pl
Zupa krem z selera korzeniowego - z bloga Gospodyni Miejska
Biszkopt z kremem cytrynowym i masą śmietankową - z bloga COOLINARNY
Ciasto z kremem z kaszy manny i brzoskwiniami - z bloga Domowa Cukiernia Ewy
Pieczony... jogurt! = z bloga Relish it
Ciasto pomarańczowo- cytrynowe z polentą - z bloga I adore cinnamon
Żółta zupa dyniowa - z bloga galantyna.pl
Kopytka z Dynią (bez jajek) - z bloga Matka Alergika Gotuje
Lody bakaliowe z %, karmelowo-miodowe bez maszyny - z bloga Kuchenne Łasuchowanie
drink Mimosa - z bloga Kuchnia z Wyrakiem
Pieczywo proteinowe i pudding... śliwkowy! - z bloga Relish It
Sernik świąteczny wyśmienity- z bloga kobieta w lustrach
sałatka w kolorze kanarkowym - z bloga Przepisownia Barbary

Zupa krem z kukurydzy z mleczkiem kokosowym - z bloga Gocha gotuje!
 Jabłecznik - z bloga Izioni pyszne smaki 
Budyniowe naleśniki na naturalnym napoju sojowym z kiwi - z bloga Śniadania Fate
Ciasteczka z białą czekoladą i orzechami - z bloga Domowa Cukiernia Ewy 
Ciasto ryżowe - pod pierzynką - z bloga Relish It
Salted Caramel Popcorn - z bloga Kuchenne Łasuchowanie
Philadelphia Cake zdrowiej i lżej - z bloga Upiecz coś zdrowszego!
Tort bananowy - z bloga Domowa Cukiernia Ewy
ZABAJONE (ZABAGLIONE) Z CYDREM I KARMELIZOWANYMI JABŁKAMI - z bloga Pora Coś Zjeść 
KREMÓWKI DOMOWE - bloga Apetyczna Babeczka
Poświąteczne smoothie - z bloga Zamiast Czekolady
Eggnog latte- kawa z ajerkoniakiem - z bloga I adore cinnamon
Mango lassi - z bloga Lodówka pełna jedzenia 
Popękane ciasteczka cytrynowe -  z bloga Domi w kuchni 
Pancakes z kaszy jaglanej z oliwkami i suszonymi pomidorami - z bloga Wiktoria's daily life
❄ Kokosowy serniczek❄ - z bloga Wiktoria's daily life
CHLEB SZAFRANOWY Z KORNWALII - z bloga Apetyczna Babeczka 
Błyskawiczne i lekkie wegańskie żółte naleśniki - beż użycia jajek - z bloga wyzwania kuchenne
Koktajlowy szał - z bloga zamiast czekolady
Krem ananasowy (Pineapple curd) - z bloga czerwień i błękit 
Sernik pomarańczowy - na święta! - z bloga Relish It
 Smoothie czyli żółty koktajl na drugie śniadanie - z bloga Lodówka Pełna Jedzenia
żółty serniczek na bananowo - pierniczkowo - jaglanym spodzie - z bloga A lot of colors in breakfest












Prowadzący : O przeczytanie werdyktu proszę ekspertkę w kolorze żółtym - Cytrynkę !! 




brawa publiczności - Cytrynka podchodzi do mikrofonu .... 

Cytrynka : Dzień dobry, Niezwykle miło mi poinformować, że w tej cudownej kategorii nagrodę główną, a więc Nagrodę Książkową, barwnik spożywczy oraz publikacją na łamach marcowego wydania magazynu Lookoffka otrzymuje :

"za wodzenie na pokuszenie Członków Jury w karnawale przepięknym zdjęciem, pomysłowość i prostotę dania, przy jednoczesnym jego wyrafinowanym (jak mniema Jury) smaku ... "  otrzymuje przepis na: 

ZABAJONE (ZABAGLIONE) Z CYDREM I KARMELIZOWANYMI JABŁKAMI - z bloga Pora Coś Zjeść !!




Ogromne wzruszenie odbiera Adzie głos, gdy odbiera statuetkę.... przy ogromnej owacji na stojąco entuzjastycznie nastawionej publiczności ! 

Prowadzący: Gratulujemy !! :) A teraz czas na kolejną kategorię.... 


KOLOR FIOLETOWY 

Prowadzący: W tej kategorii w tym roku zgłoszone zaledwie 12 przepisów. Nie oznacza to wcale, że jury miało łatwe zadanie. Przeciwnie. Po dyskusjach, rozmowach i dylematach podjęło decyzję. Poznajmy zatem tych, którzy podjęli fioletowe wyzwanie i walczyli o nagrodę : 



Fioletowa marchew karmelizowana na ostro - z bloga Trochę Inna Cukiernia


KREM Z CZERWONEJ CEBULI Z WIŚNIÓWKĄ - z bloga Z zapachem wanilii we włosach
Drożdżowy chlebek z ziemniakami - fioletowymi - z bloga Trochę Inna Cukiernia
Śledzie z burakami i jabłkami - z bloga Państwo Wojtczuk gotują
Jagodowe serniczki w szklankach - z bloga Zjem to ! 
Surówka z czerwonej kapusty z borówkami - z bloga Czerwień i Błękit
Fioletowe tartaletki - z bloga Domowa Cukiernia Ewy
Fioletowe makaroniki z lawendowym kremem - z bloga Jedz kolorowo
Zupa krem z porów i fioletowych ziemniaków - z bloga Trochę Inna cukiernia
Amerykański sernik jagodowy - z bloga Moja Kulinarna Arkadia
Pieczona świąteczna fioletowa owsianka z borówkami amerykańskimi - z bloga A lot of colors in breakfest
Sałatka śledziowa z buraczkami - z bloga Z miłości do gotowania
Bordowa surówka z pomarańczą - z bloga Sprawdzone Przepisy Misiaczka










Prowadzący: A nagrodę w tej kategorii wręczy nie kto inny jak Śliwka !!! 




Jagódka: Witam, haha ! Z ogromną radością i tańczącym krokiem chciałabym ogłosić, iz nagrodę w kategorii fioletowej, a za tym idzie Nagrodę Książkową, barwnik spożywczy oraz publikację na łamach marcowego wydania magazynu Lookoffka,  

" ...za niezwykłe połączenie dwóch znanych dla wszystkich składników w całość, ujęcie tego przepięknie w obiektywie, uzyskanie pięknego koloru oraz odświeżenie znanego wszystkim przepisu w sposób niezwykły i zaskakujący... "   otrzymuje przepis na :


Surówke z czerwonej kapusty z borówkami - z bloga Czerwień i Błękit




Patrycja z radością odbiera statuetkę, obdarza wszystkich przepięknym uśmiechem i ze wzruszenia wyłącza mikrofon.... 


Prowadzący: GRATULUJEMY ! Czas na kolejny niezwykle pobudzający zmysły kolor! 


KOLOR CZERWONY:

Prowadzący: Tegoroczna Tęcza Smaków przypadała na okres Bożonarodzeniowy. Dlatego nie dziwi fakt , iż w tej i następnej kategorii kolorystycznej dodano, aż tyle fantastycznych przepisów. Wszak czerwień kojarzy się jak najbardziej z Bożym Narodzeniem. Poznajmy 19 nominowanych:










 Cape Codder - drink żurawinowy - z bloga Kuchnia z Wyrakiem
Pasztet drobiowo-paprykowy bez pieczenia  z bloga Czerwień i Błękit
Gulasz z chorizo/ Chorizo stew -  z bloga My Simple Cuisine
SURÓWKA Z GOTOWANYCH BURACZKÓW - z bloga Kulinarne fantazje Marioli
Zupa buraczkowa - z bloga Gospodyni Miejska
Domowy Zakwas z Buraków na Wigilijny Barszcz - z bloga Mama Alergika Gotuje
Kisiel żurawinowo-ziołowy - z bloga Kuchenne algorytmy
krem z pieczonego buraka - z bloga kobieta w lustrach
zupa-krem z pieczonych buraków - z bloga Przepisownia Barbary
Ajwar - z bloga Pszczółkowe Gotowanie
TORT ŻURAWINOWY - z bloga Dare To Cook
Krem z buraka na parze - z bloga Ekscentryczny Parowar
Czysty barszcz czerwony na zakwasie - z bloga Kuchenna Kontrewolucya
śledź w pomidorach - z bloga Kuchenna Kontrewolucya
Mus malinowy - z bloga NaKońcuJezyka
Ryba po grecku - z bloga ABC Mojej Kuchni

Grzane wino z korzeniami - z bloga Schabby Eat


Ekspresowe śledzie w oleju - z bloga Matka, żona i kucharka...








Prowadzący: A o wręczenie Nagrody poprosimy uroczą Malinkę : 


Malinka: Dzień dobry, niezmiernie mi miło poinformować, iż nagrodę główną w kategorii czerwonej - a wiec  Nagrodę Książkową, barwnik spożywczy oraz publikację na łamach marcowego wydania magazynu Lookoffka :

"....za intensywnie pobudzający zmysły kolor,  prostotę ukazania dania oraz to coś co sprawia, że na buraki patrzy się zupełnie z innej, zimowej, rozgrzewającej perspektywy ...." otrzymuje przepis na :

krem z pieczonego buraka - z bloga kobieta w lustrach


Martyna podchodzi z gracją do Malinki, odbiera zaskoczona zupełnie statuetkę, pozuje do zdjęć fotografom, ale jej przemowę zagłuszają ogłuszające brawa publiczności ....

Prowadzący: Gratulujemy !! A teraz czas na kolejny świąteczny kolor! 

KOLOR ZIELONY: 

Prowadzący: W tym kolorze wiosny, zimowa porą dodano aż 30 przepisów. Ujrzyjmy tych, którzy walczyli o nagrodę : 

Guacamole idealne - z bloga Kuchenne Łasuchowanie
Koktajl z aktinidii smakowitej z bloga Kuchnia z Wyrakiem
 Pesto pietruszkowe - z bloga Bazyliana
Zielony koktajl z selera naciowego - z bloga hot and cold
ZIELONA ZUPA Z BROKUŁA I SZPINAKU - z bloga
Z zapachem wanilii we włosach
KOKTAJL TRUSKAWKA ZE SZPINAKIEM - z bloga Pora Coś Zjeść
ZIELONA ZUPA KREM - z bloga Po prostu pyszne
Zieloniutkie Guacamole - z bloga Życie zamknięte w smaku
Zielone smoothie z jarmużem - z bloga Coolinarny
Zupa krem z groszku - z bloga Smakiem pisany!
Potwory i spółka - zielony deser - z bloga Wielki apetyt
Likier miętowy - zielony ;) - z bloga ABC Mojej Kuchni
Risotto ze szpinakiem - z bloga Schabby Eat
miętowo-czekoladowy deser lodowy - z bloga Kuchnia z Wyrakiem
pesto alla genovese - z bloga Kuchnia z Wyrakiem
PANNA COTTA MIĘTOWO-LIMONKOWA - z bloga Słodki FACET
Zielona zebra - ucierane ciasto - z bloga Moja Kuchnia Malutka
pasta z groszku - z bloga Przepisownia Barbary
Trufle pistacjowe - z bloga Mój przepis na życie...
Tort z mchu i granatu - z bloga Różowa Kuchnia
Zielony torcik Shrek - z bloga Zafascynowane
Gryczane gofry z awokado - z bloga Atqa Breakfest













Prowadzący: O ogłoszenie wyniku poproszę z radością Wisienkę ;) 


Wisienka: Zielono mi....i spokojnie...zielono mi....i w zielone gram...zaś zieloną kategorię i nagrodę Książkową, barwnik spożywczy oraz publikację na łamach marcowego wydania magazynu Lookoffka otrzymuje:

"...za ukazanie w jednym daniu kilku odcieni tego samego koloru, przepiękne zdjęcie i niezwykle kusząca propozycję na wykwintne danie, jednocześnie zachowując prostotę... " otrzymuje przepis na :  

PANNA COTTA MIĘTOWO-LIMONKOWA - z bloga Słodki FACET ! 


Niezwykle rozradowany Przystojny Mężczyzna podbiega do Wisienki, odbiera statuetke, po czym robi Jej Szybciutko zdjęcia, publiczności i zbiega ze sceny...

Prowadzący: Gratulujemy! Czas na morska woń....

KOLOR NIEBIESKI 

Prowadzący: W tej kategorii i w tym roku, chociaż rzutem na taśmę co niezwykle martwiło dłuuugo Organizatorów, jednak dodano aż 7 przepisów. Oto nominowani : 

Potwory i spółka - deser - z bloga Wielki Apetyt
Tort ciasteczkowy potwór - z bloga Smacznie w kuchni

Kingston Town - drink - z bloga Kuchnia z Wyrakiem
Azzurro Bacio - drink z bloga Kuchnia z Wyrakiem
Niebieskie bajaderki na patyku - z bloga Jedz kolorowo
Niebieskie Motylki - galaretki w cukrze - z bloga Czerwień i Błękit









Prowadzący: O wręczenie nagrody w tej kategorii proszę Jagódkę ! 
Jagódka: Witam serdecznie ! Chciałabym ogłosić,. iż w tej niezwykłej konkurencji bezapelacyjnie wygrał nagrodę Książkową, barwnik spożywczy oraz publikację na łamach marcowego wydania magazynu Lookoffka ....

"...za przeniesienie Jury w strefę dzieciństwa, eko postawę oraz świetny sposób na ukazanie tak pysznej propozycji dla każdego..." otrzymuje przepis na : 

Niebieskie bajaderki na patyku - z bloga Jedz kolorowo


Nika w oszałamiającej sukni pojawia się na scenie, odbiera z radością i zaskoczeniem statuetkę i okazuje się, że ma chore gardło...

Prowadzący: Gratulacje ! Powoli zbliżamy się do końca naszej Gali ...czas na ostatnich Nominowanych i ostatnią kategorię: 

KOLOR POMARAŃCZOWY:

Prowadzący: w tej kategorii zgłoszono  29 przepisów na smakowite dania. Poznajmy nominowanych: 

Śledź po grecku z bloga Kulinarne Inspiracje

Sea Breeze - drink grapefruitowo-żurawinowy - z bloga Kuchnia z Wyrakiem


Bay Breeze - drink ananasowo-żurawinowy
z bloga Kuchnia z Wyrakiem

 z bloga Kuchnia z Wyrakiem
Zupa krem marchewkowy z pomarańczą - z bloga Gospodyni Miejska
HUMMUS Z SUSZONYMI POMIDORAMI  - z bloga Pora Coś Zjeść
Bananowe ricotta hotcakes - z bloga Relish It
Gajar ka halwa- indyjski deser z marchwi - z bloga Upiecz coś zdrowszego! 
Zupa z marchwi i soczewicy - z bloga Czerwień i Błękit 
Zupa Rybna - z bloga Mama Alergika Gotuje

Mandarynkowa tarta z orzechami - z bloga Moja Domowa Świątynia


Łosoś marynowany - z bloga Prawo do gotowania z pasją
ciasto marchewkowe (z serkiem) - z bloga chili&sugar

PEŁNOZIARNISTE 

CIASTECZKA POMARAŃCZOWE - z bloga Z zapachem wanilii we włosach






SMOOTHY POMIDOROWE - z bloga Smakujmy.pl


SERNIK NA ZIMNO - z bloga Peggi w Kuchni


Ryba po grecku - z bloga Dusiowa Kuchnia


Pomarańcze w czekoladzie - z bloga Szpilki w mojej kuchni
Carnaval de Sao Vicente





z bloga Kuchnia z Wyrakiem




Krem pomidorowo-piernikowy - z bloga Dzieci-jedza.com
Słone ślimaczki z serem - z bloga Relish It
Pomarańczowy creme brulee - z bloga wyzwania kuchenne











Prowadzący: O wręczenie nagrody proszę Pomarańczkę! 







Pomarańczka: Niezmiernie miło mi poinformować , iż  nagrodę książkową, barwnik spożywczy oraz publikację na łamach marcowego wydania magazynu Lookoffka :

"...prostotę, a jednocześnie przepyszną propozycję na każdą okazje o ślicznym delikatnym kolorze" otrzymuje przepis na : 


Słone ślimaczki z serem - z bloga Relish It






Mała Filigranowa Brunetka w pięknej czarnej sukni wchodzi na scenę, uśmiecha się tajemniczo, odbiera nagrodę i wychodzi z pomarańczką :) 

Prowadzący: Gratulujemy ! To już wszystkie kategorie, ale nie wszystkie Nagrody !! 

Czas na Nagrodę SPECJALNĄ za zdaniem Jury, najoryginalniej przygotowanego, w całości jednokolorowego Dania Bożonarodzeniowego. Laureat tej nagrody otrzyma zestaw barwników do ciast, nagrodę książkową oraz formę silikonową.

Nagrodę tę za " promowanie obdarowywania się tym, co najpiękniejsze, a więc własnymi wyrobami, przepięknym zdjęciem, które kusi od samego patrzenia i świetnym pomysłem na bożonarodzeniowe łakocie"  otrzymują : 

Trufle pistacjowe - z bloga Mój przepis na życie...


Zaś Maszyna Losująca wylosowała nagrode pocieszenia dla: 




GRATULUJEMY ! 



To już koniec dzisiejszej Gali, Gratulujemy zwycięzcom, jeszcze raz dziekujemy sponsorom nagród i zapraszamy za ROK !!! 



Napisy końcowe: 



Organizatorzy dziekują za tak długą cierpliwość i bardzo przepraszają za tak długi okres oczekiwania - niestety sytuacji losowych nie da sie przewidzieć....

Magazyn Lookoofka zaznacza, iż wydanie marcowe będzie dostępne w okolicach połowy miesiąca i wtedy zostaną wysłane do Wygranych papierowe egzemplarze Magazynu. 

W słowa Prowadzącego ubrała panti 

Organizator prosi Zwycięzców o kontak na adres zzapachemwaniliiwewlosach@gmail.com w celu podania danych do wysyłki nagród - które zostaną wysłane w dwóch etapach - nagrody rzeczowe osobno- magazyn po publikacji






UWAGA !!!!

Wiadomość z ostatniej chwili - Ada z bloga Pora coś zjeść - niestety musiała zrezygnować z możliwości publikacji swojego przepisu na łamach magazynu Lookoofka, z racji udziału w innym Konkursie Kulinarnym i podpisaniu regulaminu na wyłączność przepisu i wycofała swój przepis z Konkursu , dlatego Jury nagrodę ta przekazuje,  przepisowi, który walczył dzielnie  z przepisem Ady i przegrał jednym głosem zaledwie:)  A są to :

Popękane ciasteczka cytrynowe -  z bloga Domi w kuchni 


GRATULUJEMY !!! 

Prosimy Dominikę o kontakt z Organizatorami konkursu :) Otrzyma ona również nagrodę książkową. 


18 komentarzy:

  1. Aaaa! Nie wierzę! Jak się cieszę :) Dziękuję.
    Niedługo skontaktuję się mailowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjemność po naszej stronie :)

      Usuń
  2. ...mimo bolącego gardła Nika gratuluje Panti pięknego podsumowania akcji, baaaardzo dziękuje wszystkim Organizatorom i pozdrawia innych Nagrodzonych oraz Uczestników! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziękuję czarodziejskiej rączce ,która przyczyniła się do wyciągnięcia szczęśliwego losu dla mnie,bo było z czego wybierać ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BaSiA rączka miała dziką radość z grzebania w losach ;) miałaś szczęście ;)

      Usuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale nie ma mojego przepisu na pomarańczowy creme brulee :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej...przeoczenie !!! Przepraszam, bo przepis był brany jako jeden z faworytów...zaraz uzupełniam :*

      Usuń
    2. już uzupełnione- przepraszam jeszcze raz

      Usuń
  5. No niewątpliwie ,obserwując podsumowanie, dopiero widać jak liczna była konkurencja ;).Gratuluję Wszystkim naprawdę cudownych pomysłów i kulinarnych talentów .Bo chociaż nie wszyscy otrzymają nagrody,to różnobarwne przysmaki zasługują na uznanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej.... wczoraj nie miałam nawet czasu odpalić kompa, dziś wchodzę na pocztę a tutaj taka niespodzianka :)))) Nie wierzę po prostu.
    Dziękuję bardzo serdecznie i gratuluję pozostałym uczestnikom :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie! Lubię akcje z wyzwaniem i przyznam, że to było fajne przeżycie, bo na potrzeby akcji wymyśliłam kilka ciekawych potraw... Pozdrawiam, Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za nagrodę specjalną :). To wielkie wyróżnienie i z pewnością doda mi skrzydeł do dalszego pichcenia i fotografowania. Widzę, że konkurencja była silna więc tym większa jest moja radość :). Jeszcze raz dziękuję, a Panti gratuluję akcji, która zmusza do myślenia i kombinowania w kuchni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy nagrody zostały już wysłane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuz po ogłoszeniu wyników rozłożyło mnie choróbsko na dwa tygodnie .... Bardzo przepraszam, za zero odzewu, ale to juz naprawde nie było zalezne ode mnie :) Nagrody wyślę, jak tylko dotre na pocztę.

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Doszły książki i gazetka,a już myślałam że zaginęły "w drodze".Dziękuję serdecznie i pozdrawiam,dużo zdrówka życzę ;).

      Usuń
  10. I like it whenever people come together and share thoughts.
    Great site, stick with it!

    Feel free to visit my webpage ... natural male enhancement extender Enlarger

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...