Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

3 września 2011

ZABAWA PODAJ DALEJ :)

Znalazłam ją na ARTYSTYCZNYM BLOGU WIEWIÓRKI :) i jej....byłam pierwsza :P :P więc cóż - nie mogłam się nie skusić zwłaszcza widząc jej cudności :P ale że zabawa ma swoje zasady...jak to każda :) więc organizuję ją u Siebie :P 
Cytując Wiewiórkę :) 

Zasady są proste. Oto one:

1 - Musisz posiadać własny blog
2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni 
3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.


No więc stało się :) Obiecuję wysłać zrobiony ręcznie prezencik, który nie będzie straszył :P ... i z racji tego że jest to BLOG KULINARNY z kuchnią będzie związany... :) mam kilka pomysłów, ale szczegóły podam, gdy wyłonią się zwycięzcy :) hm...ciekawe czy Ktoś mi na tyle zaufa, żeby skusić się w ciemno na prezencik kulinarny :> czekam...


ps...hm....chyba nie ma chętnych do zabawy :( a szkoda.... 

3 komentarze:

  1. A bo ja leniwa jestem ostatnio i nie bywam na salonach blogowych :)

    Zastanowię się nad udziałem, nie że Ci nie ufam, ale sobie nie ufam :) w robotach ręcznych, ale pewnie się skuszę, tylko dziś notkę wrzuciłam, więc musi poczekać. Już nie motam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się z chęcią mój e-mail to marty242@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się zgłosić mój e-mail: obserwator242@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...