Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

4 września 2011

Włoska nuta tuńczyka w sałatce

WŁOSKA SAŁATKA Z TUŃCZYKA 
Z OCTEM BALSAMICZNYM


To sałatka rodem z Włoch. Dosłownie. Przepis na nią przywiozła Moja Kuzynka Ania z Turynu, gdzie swego czasu pracowała. Ponoć bardzo popularna w tamtym regionie. Mnie zachwyciła kilka lat temu. Kiedy i ja pojechałam do Włoch przywiozłam sobie oryginalny włoski ocet balsamiczny - sekret tej sałatki. I odtąd pojawia się u mnie co raz. Zwłaszcza w sezonie pomidorowym :) Jej zalety są dwie : jest pyszna i szybka ;)



Składniki:
  • pomidory - około 5-6 :)
  • puszka tuńczyka najlepiej w oleju 
  • ocet balsamiczny
  • sól
  • pieprz
  • opcjonalnie szczypiorek
Tuńczyka odsączyć z oleju. Wrzucić do miski. Rozdrobnić. Pomidory pokroić w ósemki. Wrzucić do tuńczyka. Szczypior posiekać i dodać. Całość posolić i popieprzyć. Obficie skropić octem balsamicznym. Wymieszać.  Smaczności :)







III Bar sałatkowy - Sałatki z różnych stron świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...