Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

15 lipca 2011

Coś dla MAM :)

Ostatnio moje kulinarne rewolucje rozszerzyły swe kręgi na DANIA DLA MALUSZKA ;) I szczerze mówiąc troszeczkę mnie kosztowała zachodu, żeby znaleźć wiadomości jak to zrobić, żeby nie uczulić, a jednocześnie, żeby było smaczne i Synuś zjadł. Wiadomo, że nowy smak - nowe wyzwania;) Wczoraj zakupiliśmy z Mężem Krzesełko do Karmienia. Profesjonalne. A ja stwierdziłam, że ułatwię może troszkę zadanie młodym Mamom, które mają tak ja pierwszego Brzdąca i nie bardzo wiedzą co i jak przyrządzać. Stąd nowy dział : DANIA DLA MALUSZKA. Testującym smaki będzie Mój Synuś - obecnie sześcio i pół miesięczny. A ja zapisywać tu będę co dobrego można dla Malca zrobić samodzielnie - niekoniecznie kupując gotowe obiadki, których póki co Mój Synek nie bardzo lubi. Eh...rośnie smakosz domowych obiadków :P

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...