Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

15 lipca 2011

Amore pomidore

POMIDORY ZE ŚMIETANĄ


Przepis ten jest stary jak świat. To ulubione danie mojego Taty...Potem stało się moim. Często robiłam je, żeby zrobić Mu przyjemność. Teraz posmakowało Mojemu Mężowi. I od niedawna robię je dla Niego na śniadanie z Moim Synkiem... Zawsze robimy Mu wielką przyjemność.... :) 

Składniki:
  • pomidory ( ile zmieści nasz żołądek ;) )
  • cebulka ( analogicznie, mniej więcej jedna na 6 pomidorków)
  • śmietana
  • sól
  • pieprz
Pomidory dzielimy na cząstki. Ja najczęściej kroje je bez ładu i składu. Cebulę kroimy w piórka, albo bez ładu i składu i wrzucamy do pomidorków. Mieszamy razem. Dodajemy kilka łyżek śmietany, solimy i pieprzymy. Wszystko razem mieszamy. I ... Gotowe ;)


2 komentarze:

  1. To również moje ulubione danie z lat dziecięcych:) Zawsze się cieszę, gdy do niego wracam:) Takie proste, niby zwyczajne, ale jednak...nadzwyczajne;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) prostota a tyle radości porawda? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...