Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

1 grudnia 2014

ciasto bananowe z migdałami

CIASTO BANANOWE
Z MIGDAŁAMI


Robiłam ostatnio porządki w moim papierowym zeszycie z przepisami. I znalazłam bananowe ciasto Arabeski z orzechami, od którego zaczął sie pomysł na moje to całe blogowanie...Arabeska przeprowadziła się na inną domene, ale to ona mnie motywowała do wpisów swego czasu. Zapukałam znów do jej drzwi...odkryłam nowe cudownie pachnące przepisy :) Ale to ciasto,które Wam prezentuje to taka zmodyfikowana wersja ciacha bananowego pod moje możliwości jedzeniowe. Pyszne, wilgotne i długo pozostające świeże. Polecam gorąco :) 

Składniki:
  •  2 banany
  • 1 szklanka cukru
  • 1/2 szklanka oleju
  • 1 jajko
  • 1/4 szklanka letniego mleka
  • 1,5 szklanka mąki typ 405 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 2 garście migdałów łuskanych - słupków
  • zapach waniliowy


Jajko utrzeć łyżką z cukrem , dodać rozgniecione widelcem banany , a potem resztę składników (mąkę wymieszać najpierw z proszkiem do pieczenia i sodą). Ciasto wyłożyć na małą blaszkę i piec do suchego patyczka w temperaturze 200 st.C -  około 35 minut. Smaczności !!





3 komentarze:

  1. takie ucierane ciasta lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zarówno smak bananowy, jak i migdałowy - super przepis :)

    http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2014/11/uwaga-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, musiało smakować bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...