Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

27 marca 2012

Powiew wiosny...

Na blogu powiew wiosny... . Wprawdzie jedynie w tle, ale może szybciej kwiaty zakwitną na drzewach, gdy kwitną już w wirtualnym świecie ? :) Blog powolutku będzie zmieniał swój wygląd z nadejściem wiosny... . Czas porządków nastał, więc - czas zmian. I teraz jestem otwarta na Wasze propozycje i informacje zwrotne. Napiszcie proszę, co Waszym zdaniem jest np. zbędne. Co by Wam ułatwiło poszukiwania przepisów lub czego Wam brakuje. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczna. Nie obiecuje, że spełnię wszystkie prośby - ostatecznie blog to kawałek mojej duszy i chciałabym bym był z nią zgodny ;) - jednak tworzę go przede wszystkim dla Was :) Dlatego czekam na uwagi :) 

A  popołudniu zapraszam Was już teraz na hiszpańskie tapas.... :> 


2 komentarze:

  1. Też posiadam tę książkę o tapas. Na razie zrobiłam tylko chipsy boniato i słodki chlebek, ale w kolejce czekają już kolejne przepisy. Musisz przyznać, że niektóre z nich wyglądają naprawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wyglądają :D ja już się nie mogę doczekać kolejnych dań z tej książeczki - a jak wyszły chipsy ???bo też są na mojej liście :) ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...