Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

19 marca 2012

Podziekowania dla wszystkich, miłe zakończenie dnia czyli co panti robi nocami...

Dzisiaj post blogowy, a nie kulinarny. 
Po pierwsze chciałam podziękować Wszystkim, którzy wzięli udział w sobotniej Akcji dla Mai. Zakończyła się ona mega sukcesem - nawet na taki nie liczyłam. Dziękuję Kochani Wam pięknie. Już niedługo - mam nadzieję do końca tygodnia - pojawi się podsumowanie akcji i lista Cudnych Osóbek, które pomogły mi w Akcji zbierania 1% podatku dla Marysi. 

Po drugie - chwalę się - przed sekundą dowiedziałam się, że wylosowałam nagrodę w konkursie  „Jakie danie jest dla  Ciebie posiłkiem doskonałym”  organizowanym przez Panią Fotograf  :D Już niedługo będę delektować się kawą i  książką "Podróże kulinarne. Kuchnia wietnamska". Już nie mogę się doczekać :) 

Życzę Wam spokojnej nocki...dobranoc....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...