Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

6 września 2014

Brownie dyniowe

BROWNIE DYNIOWE

Kilka dni temu świętowaliśmy Dzień Czekolady. A ja musiałam zjeść coś mega czekoladowego. W lodówce zaś leżakowała sobie resztka dyni. I tak, po oglądnięciu dużej ilości inspiracji sama stworzyłam ciężkie, mocno czekoladowe i wilgotne brownie dyniowe. W moim domu to jest tak, że ja robię brownie, a mój Mąż pyta czy mi zakalec wyszedł ;) Na szczęście na apetyt i uznanie drugiego Mężczyzny Mojego Życia zawsze mogę liczyć w tych kwestiach - miłość 3,5 latków jest wielka do brownie i do mamy. Pół blachy chyba sam spałaszował ;) A skoro dziecię uznało, że "pycha", to Wam polecam  z czystym sumieniem :) 


Składniki:
  • 2,5 szklanki mąki tortowej
  • kopiata szklanka ugotowanego pure z dyni
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 3 łyżeczki cukru waniliowego
  • 3/4 szklanki cukru brązowego
  • 25 g czekolady w proszku - takiej do picia
  • 5-6 łyżek ciemnego kakao
  • 2 jaja
  • 1 szklanka maślanki
  • 1/4 szklanki oleju
  • 60 g roztopionej margaryny
  • 1 łyżeczka gałki muszkatołowej
Jaja ubijamy z maślanką, olejem i przestudzoną margaryną. Mąkę osobno przesiewamy z proszkiem do pieczenia, dodajemy cukier, cukier waniliowy, czekoladę, kakao i gałkę i mieszamy suche składniki. Masę wlewamy do suchych składników, dodajemy pure z dyni i mieszamy całość. Przelewamy ciasto na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i pieczemy 45-50 minut w piekarniku nagrzanym do 180'C. Smaczności !! 



6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...