Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

26 listopada 2014

śniadaniowa pasta jajeczna

PASTA JAJECZNA
 MOJEJ MAMY




Odkąd mam dzieci coraz częściej sięgam do smaków mojego dzieciństwa. Przeglądam rodzinne zapiski, przypominam sobie swoje poranki w domu. Ostatnio raczyłam Was duszoną cebulką mojego Taty - dziś pasta jajeczna mojej Mamusi. To piątkowe poranki, kiedy Mama była z nami w domu. Smak kawy zbożowej i tej prostej, przepysznej pasty na śniadanie. Najbardziej kojarzy mi się ona z wiosną, ale wędrowała na nasz stół o każdej porze roku :) Jest też idealnym farszem do jaj wielkanocnych :)  Mój Mały Smyk ma teraz etap na jaja. Zjada ciągle w każdej prawie postaci - oprócz jajecznicy. Wiec zaryzykowałam i dostał kanapeczki z pastą Babci. Zjadł ze smakiem. Polecam zatem gorąco. 


Składniki: 

  • 3 jaja ugotowane na twardo
  • ok. 7 łyżek startego żółtego sera - dowolnego
  • 1 cebula
  • 2 łyżki śmietany
  • 1 łyżka majonezu
  • opcjonalnie szczypiorek wiosennym czasem
  • pieprz
  • sól
Jaja ścieramy na tarce. To samo czynimy z żółtym serem. Cebulkę drobno kroimy. Dodajemy majonez, cebulę, śmietanę i mieszamy całość. Solimy i pieprzymy do smaku mieszając, posypujemy szczypiorkiem. Smaczności :) 







1 komentarz:

  1. bardzo lubię pasty zwłaszcza jajeczne ja robię taką bez dodatku śmietany:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...