Szukaj w blogu

Google Website Translator Gadget

27 czerwca 2011

Pasta avocado z serkiem homo - coś anty guaciamolle ;)


Pasta avocado z serkiem homo


Znów kupiłam avocado...Chciałam zrobić coś innego...mniej ostrego niż poprzednio... No to zrobiłam :) Generalnie wyszło delikatne, ale brakowało mi cytryny..."Hm...mam kwasem cytrynowy...rozpuszczę!!"  No i rozpuściłam. Przestrzegam wszystkich : kwas jest MOCNY ! Ja rozpuściłam pół łyżeczki w kieliszku...I potem ratowałam pastę czym się dało...Ostatecznie wyszła smaczna, ale z ogromną ilością cukru i tabasco. Dlatego podaje przepis, który miał być w oryginale...a nie "ratunkową " modyfikację;) 



Składniki :
  • 2 dojrzałe avocado
  • dużo listków bazylii, natki pietruszki i oregano
  • 1.5 łyżeczki cukru
  • sok cytryny z grubego plasterka
  • pieprz 
  • sól
  • ząbek czosnku drobno pokrojony 
  • 1 łyżeczka tabasco
  • 1 serek homogenizowany naturalny
  • olej sezamowy
  • opcjonalnie cebula połówka

Avocado wydłubać ze skórki i utrzeć z czosnkiem i sokiem z cytryny. Dodać resztę składników. Wymieszać i gotowe :) Świetnie smakuje na krakersach oraz chlebku razowym. 




Jadłodajnia studencka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz:)Anonimy proszę o podpis - będzie nam się milej rozmawiać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...